Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Τι συμφωνήσαμε

Με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης όλες αυτές τις ημέρες και κάτω από πολύ μεγάλη πίεση διαπραγματεύτηκα την έναρξη των πρωταθλημάτων για τη αγωνιστική περίοδο 2011-2012. Το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θα ήθελα αλλά με τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας θεωρώ ότι είναι καλό. Η τελική συμφωνία που επετεύχθη παρότι έχει κάποιες μικρές μειώσεις, στις ήδη χαμηλές τιμές, είχε ένα μεγάλο πλεονέκτημα.  ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. Ακόμη η εξόφληση της αγωνιστικής περιόδου 2010-2011 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη οποιουδήποτε πρωταθλήματος  και σαφώς η διεκδίκηση των παλαιών οφειλών είναι μέσα στους όρους της συμφωνίας. Παρ' ότι, όλες τις ημέρες των διαπραγματεύσεων, ήμουν σε ανοιχτή γραμμή με τους προέδρους όλων των συνδέσμων, η ευθύνη της τελικής απόφασης είναι δική μου. Ας δούμε όμως τι διεκδικούσαμε και τελικά τι πήραμε.
1. Η πληρωμή στο γήπεδο ήταν το κυριότερο αίτημα μας, το πετύχαμε και άρα έπαψε να υπάρχει ο φόβος να αυξηθεί το χρέος προς τους διαιτητές.
2.Εξόφληση της περιόδου 2010-2011, πήραμε  25.000ευρώ περίπου (ανάσα για πολλούς συναδέλφους) και τα υπόλοιπα μέχρι της 15/11/2011. εννοείται αν δεν υπάρξει ολική αποπληρωμή θα επανεξετάσουμε την κατάσταση. Πιστεύει κανείς από εσάς ότι θα έπρεπε να μην διεκδικήσω αυτά τα χρήματα και να τα αφήσω για τις 15/11; είναι κανείς από εσάς σίγουρος ότι αυτά θα είναι τότε, στο ταμείο της Ε.Ο.Π.Ε;
3.Συμφωνία των οφειλών του μνημονίου, ώστε με την αναγνώριση τους, να συνεχίσουμε να τις διεκδικούμε. Είναι κανείς από εσάς  που να  γνωρίζει καλύτερο τρόπο διεκδίκησης; Ας μου το πει.
   Θεωρώ όμως απαραίτητο να επαναλάβω, κάναμε μια συμφωνία με την Ε.Ο.Π.Ε, αυτό δεν σημαίνει κατ' ανάγκη πρέπει να αποδεχθούμε τυχόν αθέτηση κάποιου όρου χωρίς αντίδραση, ούτε επειδή παίζουμε σημαίνει ότι δεν ξέρουμε να σταματάμε και εάν δεν το ξέρουμε πρέπει να το μάθουμε!
Χρωστάω όμως και μία απάντηση σε κάποιους φίλους  μου, που έχουν την αγωνία να μάθουν γιατί δεν έκανα γενική συνέλευση. Απαντώ λοιπόν, α) για να καλέσεις μία γενική συνέλευση και μάλιστα παράτυπη (χρειάζονται 15 μέρες) πρέπει να έχεις πρόταση! και εγώ δεν είχα, β)Αν έκανα γενική συνέλευση, γνωρίζω έξι συνδέσμους, που θα ήταν απέναντι τους, είχαν επτά κουκιά; Δεν νομίζω!!! Αν λοιπόν είχα κάνει Γενική Συνέλευση η σύγχρονη ιστορία λέει, ότι το πιθανότερο θα ήταν τώρα να είμαι στο Λουτράκι και να ψαρεύω  και τότε στην διαδικασία εκλογής νέου Δ.Σ, και μέχρι τις 15/11 η Ε.Ο.Π.Ε θα έκανε ότι ήθελε, μήπως θυμάστε πότε σταμάτησε να πληρώνει πέρσι; να σας θυμίσω εγώ, σταμάτησε λίγο μετά από την Συνέλευση που έριξε τον Διαμαντόπουλο και άφησε ακέφαλη την Ο.Δ.Β.Ε. Αυτό ήθελαν; ΑΡΑΓΕ από ποια πλευρά είναι;
    Εγώ έχω την συνείδηση μου καθαρή, ότι έκανα το σωστό για το καλό των διαιτητών, προτίμησα      να κάνω μία συμφωνία  δίνοντας κάτι από τις αμοιβές για να πετύχω την αναγνώριση της παλαιάς οφειλής (για να μην παραγραφεί) να μου εξοφλήσουν τα περσινά και επιτέλους να είμαι εδώ για να υποστηρίξω, ...........κανείς διαιτητής πια στο γήπεδο χωρίς να πληρωθεί

                                                                                    Σταύρος Μαυρικίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου